Κυριακή, 29 Μαρτίου 2015

Κόλαση είναι οι άλλοι!









10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειστε μισογυνηδες εκει στο μετεχνιο, μου φαινεται

Ανώνυμος είπε...

ε, μα οι πουτάνες.

Ανώνυμος είπε...

Κάτι τέτοιοι βγάλαν το σύριζα...

Δεν είμαι ρομπότ είπε...

Δεν αντέχεται ο εμετός, το γαστρεντερικό μου σύστημα είναι υπό κατάρευση όσο ανοίγω τον υπολογιστη να διαβάσω τις αναρτήσεις σας.

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους κάποιοι πήραν το μέρος των ταξιτζήδων. Επιτέλους κάποιοι αφηγούνται την ιστορία από τη σκοπιά του οδηγού ταξί, όχι των επιβατών, όχι των πεζών ή των οδηγών Ι.Χ.

Κόλαση δεν είναι τα ταξί ή οι ταξιτζήδες. Κόλαση είναι οι άλλοι. Το μετέχνιο μαζί με τον λαό, με τους αδικημένους. Εύγε.

Ανώνυμος είπε...

οι αλλοι ειναι κολαση ή ο συνεργειας που δεν καταφερε να σας φτιαξει την πορτα για να βγειτε
και τωρα που δεν ανοιγει απο μεσα παρακαλατε τους συνεπιβατες να σας απεγκλωβισουν.

καπως ετσι το καταλαβα

αφηστε την ποιηση δεν σας ταιριαζει κολαση ειναι η εποχη που δεν εχει αναγκη τους αυτοεμπαιγμους σας.(πες οτι φταιει η εποχη γιαυτο)

ομως τα ετσι ειμαι γω και δεν αλλαζω ειναι για μικρα παιδια ή αλαζονες διαλεξτε
μιας και το χολι γκρειλ της κηνικοτητας καποια στιγμη πιανει και πατο.

δεν ειναι συμβουλη ουτε κριτικη αλλα κατονοηση αφηνοντας τις επιφυλαξεις μου απεξω.

το ξερω ισως και να μην αξιζει

(τα σοβαρα ποστ περνουν και σοβαρα σχολια)

Ανώνυμος είπε...

Κόλαση είναι οι Γάλλοι

Ανώνυμος είπε...

μα πώς θα τους ανοίξουν οι συνεπιβάτες; αφού είπες, δεν ανοίγουν από μέσα οι πόρτες. Τρελλός είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Κι όλα αυτά για ένα sticker; Τί νοήματα πιάνουν κάποιοι; Εγώ χαζός είμαι;

Ανώνυμος είπε...

Τι να καταλάβετε από λευτεριά.
Ζήτω το Μετέχνιο!